Sigorta Acentaları bilgi güncelleme işlemleriniz için İTO Merkez Ek Hizmet Binası Sigorta İşlemleri Birimi'ne müracaat edebilirsiniz.
İstanbul Ticaret Odası Ek Hizmet Binası
Üyelik Hizmetleri Müdürlüğü - Sigorta İşlemleri Birimi
Reşadiye Cad. 34112 Eminönü
E-posta: sigorta@ito.org.tr
Telefon: 0212 455 48 28 - 30 - 32 - 44 - 59
Müdür Levha Kaydı İçin Gerekli Belgeler
Müdür Levha Kaydı İçin Gerekli Şartlar
Şirket müdürlerinin öğrenim ve deneyim süreleri aşağıda belirtilen nitelikler çerçevesinde olmalıdır;
1- Dilekçe
2- Sgk’lı Çalışanlardan Sgk Çıkış Bildirgesi
3- Acente Ortaklığı Bulunanlardan, Ortaklığın ve Müdürlüğün Sonlandığını Gösterir Ticaret Sicil Gazetesi
Acentede müdür olarak görev alan Sgk’lı çalışanın, Sgk çıkışının yapılması ya da istifa etmesi halinde Ticaret Sicil Kayıtlarında müdürlüğünün sonlandırılması beklenmeden Levhadan kaydı silinecektir.
Acentede müdür olmakla beraber ortak olan kişilerin, Acentenin Levha kayıtlarında ikinci bir müdürün bulunması halinde talepleri doğrultusunda müdür kaydı sonlandırılacaktır.
Acente ortaklığı sona eren müdürlerin, Levhadaki müdürlük kayıtlarının devam edebilmesi için Sgk girişinin yapılıp, Sgk bildirgesinin Sigorta Birimimize teslim edilmesi gereklidir.
Ticaret Sicil Kayıtlarında müdürlük süresi dolan ve sonlandırılan kişilerin Levhadan müdürlük kaydı kesinlikle silinecektir.
Teknik Personel Levha Kaydı İçin Gerekli Belgeler
1- Dilekçe
2- Sgk’lı Çalışanlardan Sgk Çıkış Bildirgesi
3- Acente Ortaklığı Bulunanlardan Ortaklık Değişikliğini Gösterir Ticaret Sicil Gazetesi
Teknik personel çıkış işlemleri için sigorta@ito.org.tr e-posta adresine başvuru yapabilirsiniz.
1- Başvuru dilekçesi için tıklayınız.
2- Statik IP belgesi (İnternet servis sağlayıcınızdan temin edebilirsiniz)
Statik IP değişiklik işlemleri için sigorta@ito.org.tr e-posta adresine başvuru yapabilirsiniz.